Jak kupiłem Wiedźmina 3 za połowę ceny.

Witcher 3 Wild Hunt, The -  wallpaper 1Dziś napiszę zwięźle i krótko w jaki sposób zaopatrzyłem się w Trzeciego Wiedźmina za połowę ceny na tydzień przed premierą.
Jeżeli jeszcze nie wiecie, to do niektórych kart graficznych Nvidia dorzuca Wiedźmina 3 i najnowszego Batmana za firko.
banner_wiedzmin_batman980x200Wielu fanów właśnie przed premierą gry kupiło sobie nowe karty graficzne, żeby gra poszła im na kompie. W związku z tym, że wspomniani fani Wieśka kupili już pół roku temu w pre-orderze to teraz mają 2 gry i odsprzedają ten kod na allegro za grosze. Grę można kupić za 70-100zł, ale jeżeli kupicie te gry na allegro w opcji „kup teraz” za pośrednictwem aplikacji allegro na telefonie, otrzymacie 20zł zniżki kupony.allegro.pl, czyli zaopatrzycie się w Wieśka za 50-80zł. Oczywiście wierzę, że czytają to inteligentni ludzie i będą omijać sprzedających bez komentarzy itd. Ja osobiście kupiłem od kolesia, który miał 250 pozytywów i sprawdziłem jego historię. Kod otrzymałem po 3ch dniach pocztą, dziś aktywowałem, działa, dlatego dopiero dziś zdecydowałem się napisać ten poradnik. Otrzymany kod aktywujcie na stronie: redeem.geforce.com/pl-pl i poprzez to dodajecie go do swojej biblioteki na gog.com (musicie mieć założone konto). Spieszcie się, bo niedługo wszystko się wyprzeda i pamiętajcie, że działa tylko opcja „kup teraz” i przez aplikację na telefonie. To wszystko, powodzenia w szukaniu okazji!
Bez tytułuTutaj macie wyszukiwarkę na allegro: http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string=wied%C5%BAmin+3&search_scope=category-45713&bmatch=seng-v6-p-sm-isqm-2-ce-0113

Jeżeli Wam pomogłem, to dołączcie do mojego fb, oglądajcie moje filmy na youtube i komentujcie co mogę zmienić. Dzięki za uwagę 🙂3

Podziel się swoją opinią